3938-Goulmy-Klapstoel-zw

Martine Goulmy en Hans van Dalen komen al jaren bij ondernemers over de vloer. Om ze letterlijk en figuurlijk te portretteren of om hun werk en dienstverlening aan klanten en belangstellenden uit te leggen. Dat doen zij met de fotografie van bedrijfsreportages of door het bedenken, uitschrijven en uitvoeren van marketing-communicatie.

Bij dat werk ontmoeten Martine en Hans de aardigste, meest inspirerende, hardst werkende ondernemers. En achter hun werk gaat altijd een persoonlijk verhaal schuil. Verhalen over wat ze geleerd hebben, wat ze nooit meer zullen doen, wat voor mazzel of pech ze meegemaakt hebben en wat ze voor hun naasten, medewerkers of omgeving willen betekenen. Ook die ervaringen vormen een belangrijk onderdeel van het verhaal van de ondernemer.

Ondernemers Verklappen is een manier om ook die andere verhalen op te schrijven en te delen.

€ 6,25 per boek voor onze twee goede doelen

Martine en Hans hebben besloten een deel van de opbrengst van het boek weg te geven. Van ieder gepubliceerd boek houden wij € 6,25 apart. Het totaalbedrag verdelen wij gelijkelijk over Adamas Centrum en aan Het Vergeten Kind.

Doe mee aan ons project!

Bekijk hier de details van ons project en meld je aan om ook jouw verhalen te verklappen.

Voorverkoop Ondernemers Verklappen 2024

Bestel Ondernemers Verklappen 2023